Матеріал до уроку 12.02
07.02. Редагування текстів
22.01. Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-funkcionuvannya-frazeologizmiv-u-riznih-stilyah-movi-214810.html
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/homework/41312584
02.06. Контрона робота "Речення з відокремленими членами" Тест виконувати в межах уроку
26.05. Контролний диктант. Виконується робота в межах уроку
Диктант
Біло/цві(т,
тт)я каштанів
(На)в..сні
коли р..ясним біло/цві(т, тт.)ям каштанів (і, й) акацій закипає (К, к)иїв
в..чорами синіми в..ходжу я (на)круті (і, й) з..лені (з, с)хили (Д, д)ніпра.
Знайомою сте..кою проб..раюс..
(у)парк до (А, а)скол..дової могили сідаю (на)лавці під білим наметом ро(з,
с)квітлої акації слухаю дивний (за)чарова(н, нн)ий гомін з..млі.
Солодкі
пахощі настоя(н, нн)их (на)сонці акацій пл..вут.. (в, у) повітрі зл..(г,
х)ка паморочат.. голову (і, й) в..кл..кают.. (в, у) душі т..рпкий смуток. (В,
У) гущавині що запл..ла круті (Д, д)ніпровс..кі (з, с)хили
(не)вгаваючи с..півают.. зал..ваючись соло(д, т)ким щеб..том солов..ї
(і, й) піс..ні запіз..нілих молодих вес..лярів линуть (з)низу (від)ріки
котят..ся над (Д, д)ніпровс..кими плесами.
Заходит..
блакитна ніч ясними м..рехтливими зорями гаптуючи небо (і, й)
тихими лунами оз..ваються з..лені парки (на)косогорах пл..вуть (над)ними
звуки пісен.. (з, с)хвил..ваний шепіт пр..тишені с..міхи.
То
в..ходить юніс..ть на (Д, д)ніпрові кручі під місяц.. (і, й) зорі
де білим полум..ям с..вічок догорают.. каштани.
…(Наді)мною
тихо шумлять.. акції стоят.. мов/би загорнувшись (в, у) білі ніжні
прозорі тканини срібне м..реж..во (за)плітає (в, у)їхні р..ясні крони місяць
ласкавий віт..р г..лубить їхні куч..рі.
23.05. Відокремлені обставини. Відокремлені уточнювальні члени речення. Тренувальні вправи
Матеріал до уроку 12.02
07.02. Редагування текстів
22.01. Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-funkcionuvannya-frazeologizmiv-u-riznih-stilyah-movi-214810.html
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/homework/41312584
02.06. Контрона робота "Речення з відокремленими членами" Тест виконувати в межах уроку
26.05. Контролний диктант. Виконується робота в межах уроку
Диктант
Біло/цві(т,
тт)я каштанів
(На)в..сні
коли р..ясним біло/цві(т, тт.)ям каштанів (і, й) акацій закипає (К, к)иїв
в..чорами синіми в..ходжу я (на)круті (і, й) з..лені (з, с)хили (Д, д)ніпра.
Знайомою сте..кою проб..раюс..
(у)парк до (А, а)скол..дової могили сідаю (на)лавці під білим наметом ро(з,
с)квітлої акації слухаю дивний (за)чарова(н, нн)ий гомін з..млі.
Солодкі
пахощі настоя(н, нн)их (на)сонці акацій пл..вут.. (в, у) повітрі зл..(г,
х)ка паморочат.. голову (і, й) в..кл..кают.. (в, у) душі т..рпкий смуток. (В,
У) гущавині що запл..ла круті (Д, д)ніпровс..кі (з, с)хили
(не)вгаваючи с..півают.. зал..ваючись соло(д, т)ким щеб..том солов..ї
(і, й) піс..ні запіз..нілих молодих вес..лярів линуть (з)низу (від)ріки
котят..ся над (Д, д)ніпровс..кими плесами.
Заходит..
блакитна ніч ясними м..рехтливими зорями гаптуючи небо (і, й)
тихими лунами оз..ваються з..лені парки (на)косогорах пл..вуть (над)ними
звуки пісен.. (з, с)хвил..ваний шепіт пр..тишені с..міхи.
То
в..ходить юніс..ть на (Д, д)ніпрові кручі під місяц.. (і, й) зорі
де білим полум..ям с..вічок догорают.. каштани.
…(Наді)мною
тихо шумлять.. акції стоят.. мов/би загорнувшись (в, у) білі ніжні
прозорі тканини срібне м..реж..во (за)плітає (в, у)їхні р..ясні крони місяць
ласкавий віт..р г..лубить їхні куч..рі.
23.05. Відокремлені обставини. Відокремлені уточнювальні члени речення. Тренувальні вправи
Ніна Петрунько запрошує вас на заплановану конференцію:
https://us05web.zoom.us/j/84288108759?pwd=Z0NML0RJak13Tit5YlBQR21LV2o1QT09
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759
Код доступу: v0vX5A
19.05. Відокремлені означення, прикладки, додатки. Тренувальні вправи 330,332.
Д/з: повторити параграфи 32,33,34, виконати вправу 333.
19.05. Відокремлені означення, прикладки, додатки. Тренувальні вправи 330,332.
Ніна Петрунько запрошує вас на заплановану конференцію:
https://us05web.zoom.us/j/84288108759?pwd=Z0NML0RJak13Tit5YlBQR21LV2o1QT09
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759
Код доступу: v0vX5A
16.05. Відокремлені члени речення. Тренувальні вправи
Д/з: повторити параграфи 31,32, 34, виконати вправу 340.
16.05. Відокремлені члени речення. Тренувальні вправи
Ніна Петрунько запрошує вас на заплановану конференцію:
https://us05web.zoom.us/j/84288108759?pwd=Z0NML0RJak13Tit5YlBQR21LV2o1QT09
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759
Код доступу: v0vX5A
12.05. Письмовий твір-опис пам'ятки історії й культури на основі особистих вражень і спостережень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин). Зачитування своїх творів учнями
Д/з: Повторити параграфи 31,32, виконати вправу 318Ніна Петрунько запрошує вас на заплановану конференцію:
https://us05web.zoom.us/j/84288108759?pwd=Z0NML0RJak13Tit5YlBQR21LV2o1QT09
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759
Код доступу: v0vX5A
09.05. Тренувальні вправи. Повторити параграфи 31- 36, виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6100558Д/з: виконативправу 375(І, ІІ)
05.05. РМ Письмовий твір-опис пам'ятки історії й культури на основі особистих вражень і спостережень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин)Д/з: написати твір-опис пам'ятки історії й культури на основі особистих вражень і спостережень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин)
12.05. Письмовий твір-опис пам'ятки історії й культури на основі особистих вражень і спостережень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин). Зачитування своїх творів учнями
Ніна Петрунько запрошує вас на заплановану конференцію:
https://us05web.zoom.us/j/84288108759?pwd=Z0NML0RJak13Tit5YlBQR21LV2o1QT09
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759
Код доступу: v0vX5A
Приєднатися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759Код доступу: v0vX5A
02.05.Відокренлені уточнювальні члени речення
Д/з: вивчити параграф 36, виконати вправи 363, 364, 371
Приєднатися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759Код доступу: v0vX5A
28.04. Відокремлені додаткиД/з: повторити параграфи 32-35, виконати вправу 357,
виконати тест
Приєднатися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759Код доступу: v0vX5A
25.04. Відокремлена обставина
Д/з: вивчити параграф 35, виконати вправи 349,354, 355, 357
виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5006848
Приєднатися до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759Код доступу: v0vX5A
21.04.Відокремлені додатки.
Д/з: вивчити параграф 34, виконати вправи 339,344
Приєднатися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/84288108759?pwd=Z0NML0RJak13Tit5YlBQR21LV2o1QT09
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759
Код доступу: v0vX5A
18.04.Відокремлені прикладки, розділові знаки при прикладках
Д/з: вивчити параграф 33, виконати вправи 327,329,335
Приєднатися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/84288108759?pwd=Z0NML0RJak13Tit5YlBQR21LV2o1QT09
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759
Код доступу: v0vX5A
14.04. Відокремлені означення. Правильна побудова речень з дієприкметниковими зворотами Д/з: вивчити параграф 32, виконати вправи 308,309,313
Підключитися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/84288108759?pwd=Z0NML0RJak13Tit5YlBQR21LV2o1QT09
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759
Код доступу: v0vX5A
11.04.2022 Поняття про відокремлення. Розділові знаки при однорідних членах речення. Тренувальні вправи
Д/з: вивчити параграф 31, виконати вправи 299,301, 302
Підключитися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/84288108759?pwd=Z0NML0RJak13Tit5YlBQR21LV2o1QT09
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759
Код доступу: v0vX5A
07.04. Тренувальні вправи. Контрольна робота. Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами
Ніна Петрунько запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.
Д/з: вивчити параграфи 23- 30, виконати вправу 291
Приєднатися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/84288108759?pwd=Z0NML0RJak13Tit5YlBQR21LV2o1QT09
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759
Код доступу: v0vX5A
04.04. Повторення теми. Підготовка до контрольної роботи.
Д/з: вивчити параграф 30, повторити параграфи 28,29, виконати вправу 295, виконати тест
31.03. РМ Інтер'ю в публіцистичному стилі. Тренувальні вправи
Д/з: Ст. 209, виконати вправу 429
Приєднатися до конференції Zoom
https://us05web.zoom.us/j/84288108759?pwd=Z0NML0RJak13Tit5YlBQR21LV2o1QT09
Ідентифікатор конференції: 842 8810 8759
Код доступу: v0vX5A
28.03.22. Вставні слова. Групи вставних слів за значенням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8569329
25.11.Контрольний письмовий переказ розповідного тексту з еленентами опису пам'яток історії й культури в публіцистичному стилі
Заходити на уроки за цим посиланням
https://zoom.us/j/96119022493?pwd=aWQ2UkdqUTJZK0xJRDRiWHZBQVJSQT09
Идентификатор конференции: 961 1902 2493
Код доступа: vhB7QL
22.11.Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9911409
Домашнє завдання. Вивчити параграф 13, повторити параграфи 10-14 . Виконати вправу 122
22.11. Обставина як другорядний член речення.
Заходити на уроки за цим посиланням
https://zoom.us/j/96119022493?pwd=aWQ2UkdqUTJZK0xJRDRiWHZBQVJSQT09
Идентификатор конференции: 961 1902 2493
Код доступа: vhB7QL
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6421349
18.11. Домашнє завдання. Вивчити параграф 12, повторити параграфи 4-11 . Виконати вправу 113
18.11. Додаток як другорядний член речення.
Заходити на уроки за цим посиланням
https://zoom.us/j/96119022493?pwd=aWQ2UkdqUTJZK0xJRDRiWHZBQVJSQT09
Идентификатор конференции: 961 1902 2493
Код доступа: vhB7QL
15.11. Домашнє завдання. Вивчити параграф
11, повторити параграфи 4-10 . Виконати вправу 108 або 109
15.11. Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки.
Заходити на уроки за цим посиланням
https://zoom.us/j/96119022493?pwd=aWQ2UkdqUTJZK0xJRDRiWHZBQVJSQT09
Идентификатор конференции: 961 1902 2493
Код доступа: vhB7QL
11.11. Домашнє завдання. Вивчити параграф 10, повторити параграф 7-9 виконати вправу101.
11.11. Означення, додаток і обставина як другорядні члени речення.
Заходити на уроки за цим посиланням
https://zoom.us/j/96119022493?pwd=aWQ2UkdqUTJZK0xJRDRiWHZBQVJSQT09
Идентификатор конференции: 961 1902 2493
Код доступа: vhB7QL
08.11. Домашнє завдання. Вивчити параграф 7-8, повторити параграф 5-6, виконати вправу 74, 84
08.11.Способи вираження присудка. Тире між пудметом і присудком. Узгодження головних членів речення
Заходити на уроки за цим посиланням
https://zoom.us/j/96119022493?pwd=aWQ2UkdqUTJZK0xJRDRiWHZBQVJSQT09
Идентификатор конференции: 961 1902 2493
Код доступа: vhB7QL
04.11. Домашнє завдання. Вивчити параграф 6, повторити параграф 5, виконати вправу 65
04.11.Присудок. Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Способи вираження присудка. Тире між пудметом і присудком. Узгодження головних членів речення
Заходити на уроки за цим посиланням
https://zoom.us/j/96119022493?pwd=aWQ2UkdqUTJZK0xJRDRiWHZBQVJSQT09
Идентификатор конференции: 961 1902 2493
Код доступа: vhB7QL
01.11 Домашнє завдання. Вивчити параграф 5, виконати вправу 56
01.11.Просте речення. Двоскладне речення. Головні й другорядні члени речення. Підмет і присудок. Способи вираження підмета.
Заходити на уроки за цим посиланням
https://zoom.us/j/96119022493?pwd=aWQ2UkdqUTJZK0xJRDRiWHZBQVJSQT09
Идентификатор конференции: 961 1902 2493
Код доступа: vhB7QL
04.10. Завдання. Робота з підручником.
Ст. 190- 191, вправа 404 Дати відповіді на запитання після вправи (усно)
Скласти план до всього тексту, скласти план до опису Свято-Благовіщенського собору
04.10.Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Особливості будови опису пам'ятки історії й культури. Аудіювання тексту, що містить опис пам'ятки історії та культури
Основою спілкування є аудіювання. Для представників багатьох професій уміння швидко й правильно сприймати-розуміти усне мовлення для виконання службових обов’язків є найнеобхіднішим.
Аудіювання — це вміння слухати, сприймати, аналізувати й відокремлювати потрібну інформацію. Але воно не лише полягає в запам’ятовуванні основної інформації та подальшому її відтворенні, а передбачає також уміння сприймати красу слова, тобто мову як естетичну категорію, і розуміти практичне значення висловлювань. Таким чином, сприйняття тексту має бути якомога повнішим і різноплановішим, приносити максимальну користь.
Важливою особливістю аудіювання є одноразовість, неповторюваність цього виду мовленнєвої діяльності в природних умовах спілкування. Тому вчені розрізняють репродуктивне і продуктивне аудіювання. У природній ситуації спілкування співрозмовники вдаються до продуктивного аудіювання. Умовою аудіювання репродуктивного є повторюваність усної інформації. У шкільній практиці до репродуктивного аудіювання вдаються в процесі підготовки до переказів і творів.
Сприймати усно передавану інформацію можна глобально, докладно, критично.
Ознайомлювальне (глобальне) аудіювання потребує від слухача цілісного сприйняття змісту повідомлення, вміння визначити його тему, основну думку, поділити текст на смислові частини, розрізняти композиційні елементи.
Докладне аудіювання передбачає найповніше, деталізоване
сприймання змісту повідомлення, усвідомлення смислу кожного
з його елементів.
Критичне аудіювання ґрунтується на глобальному й докладному, воно потребує висловлювання власної думки стосовно почу того, своєї мотивованої згоди чи незгоди з певним твердженням, критичного осмислення сприйнятого на слух.
30.09 Домашнє завдання
«Граматична помилка, її умовне позначення. Редагування
словосполучень, речень, текстів, у яких допущено граматичні помилки»
Завдання 1
·
Виконайте
тестові завдання
1.
Визначте
рядок, у якому допущено граматичну помилку
А) три роки тому;
Б) сильний нежить;
В) більш добріший;
Г) два олівці.
2.
Граматично
правильним є словосполучення
А) гурток по літературі;
Б) яка година;
В) хворіти грипом;
Г) мій день народження.
3.
Не
потребує редагування словосполучення в рядку
А) вивчати і розмовляти українською мовою;
Б) вибач мене;
В) насміхатися з нього;
Г) десять грам.
4.
Не
потребує редагування речення
А) Зачепившись, у нього розсипались усі фрукти.
Б) Піднімаючись на гору, ми бачили чудові краєвиди.
В) Ми з друзями їли та насолоджувалися ягодами малини.
Г) Розв’язуючи задачу, спочатку вона видалася мені
складною
Завдання
2
·
Відредагуйте
словосполучення
Гірше смерті, більш бадьоріший, більший чим я, підручник
по історії, пішов за хлібом, хворіти ангіною, три апельсина, із-за дощу,
п’ятидесяти громадян.
Граматична помилка та її умовне позначення
Заходити на уроки за цим посиланням
https://zoom.us/j/96119022493?pwd=aWQ2UkdqUTJZK0xJRDRiWHZBQVJSQT09
Идентификатор конференции: 961 1902 2493
Код доступа: vhB7QL
27.09. Дом. завдання .Вивчити матеріал параграфу 4.Вправа 47(у кожному реченні підкреслити граматичні основи,з першого речення виписати словосполучення)
Речення прості й складні (повторення), двоскладні та односкладні.
Заходити на уроки за цим посиланням
https://zoom.us/j/96119022493?pwd=aWQ2UkdqUTJZK0xJRDRiWHZBQVJSQT09
Идентификатор конференции: 961 1902 2493
Код доступа: vhB7QL
23.09. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки. Вправа 398.(Обговорювали в класі теоретичний матеріал, робили підготовчу роботу)
Дом. завдання .Вправа 398(ІІ)
Заходити на уроки за цим посиланням
https://zoom.us/j/96119022493?pwd=aWQ2UkdqUTJZK0xJRDRiWHZBQVJSQT09
Идентификатор конференции: 961 1902 2493
Код доступа: vhB7QL
Немає коментарів:
Дописати коментар